Lektorská činnost v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků pro pedagogy

Všechny nabízené programy pro další vzdělávání pedagogických pracovníků jsou akreditované u MŠMT.

Instituce: Mgr. Marika Kropíková, sídlem Sezimovská 531, 391 56 Tábor, Č.j.: MSMT – 109/2021-1.

 

Nabídka akreditovaných programů:

  • Dítě a mladistvý v sektě
  • Divácké násilí jako počátek kriminálního chování mládeže
  • Extremistické a xenofobní chování mládeže
  • Jak zvládat agresi ve školním prostředí
  • Kázeň ve škole a školním prostředí
  • Kyberšikana, zraňování, které není vidět na těle
  • Látkové závislosti a jejich prevence
  • Návyková rizika a jejich prevence
  • Novodobý fenomén – agrese na základní škole
  • Rizikové chování u dětí a mládeže
  • Sociálně patologické jevy ve školní třídě
  • Šikana jako důsledek narušení vztahů v dětské skupině
  • Týrané a zanedbávané dítě ve škole
  • Jak vytvořit funkční IVP se zapojením všech účastníků
  • Pedagogická diagnostika dítěte na ZŠ
  • Poruchy pozornosti a jejich dopad na školní úspěšnost
  • Poruchy pozornosti a soustředění jako důsledek ADD, ADFHD ve školní práci
  • Poruchy pozornosti u dítěte v předškolním vzdělávání a možnosti zvládání těchto poruch
  • Práce s žáky – cizinci
  • Prevence logopedických vad a komunikačních poruch
  • Specifické poruchy chování
  • Specifické poruchy u žáků základní školy
  • Specifické poruchy učení u žáků střední školy
  • Specifické poruchy učení u žáků ZŠ
  • Hodnocení žáků a specifičnost hodnocení u žáků se SPU, SPCH
  • Hodnocení žáků ve výchovně vzdělávacím procesu
  • Klíčové kompetence v edukačním procesu
  • Pravidla hodnocení a jejich zavedení do praxe
  • Sebehodnocení jako jedna ze stěžejních dovednosti žáka
  • Autonomní třída – spolupráce učitele a žáka
  • Klima školní třídy
  • Klima školy
  • Postavení žáka ve školní třídě
  • Školní třída a její patologie
  • Školní třída jako sociální skupina
  • Využití sociometrických metod ke zkvalitnění třídního kolektivu
  • Jak komunikovat ve školním prostředí
  • Jak nevyhořet v pedagogické profesi
  • Jak plánovat a rozhodovat v pedagogické profesi
  • Konflikt ve škole
  • Krizová komunikace ve školním prostředí Jak být asertivní
  • Zapojme rodiče do výchovně vzdělávacího procesu
  • Metody a formy pedagogické práce
  • Organizace distančního vzdělávání
  • Práva a povinnosti všech účastníků výchovně vzdělávacího procesu
  • Školní řád jako ochrana účastníků výchovně vzdělávacího procesu
  • Tvoříme školní řád

 

detail